نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش گفت و شنودی آموزش گفت و شنودی بستری برای یادگیری برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-72]
  • آموزش محیط­ زیست ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگ‌سازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]
  • آموزش معلم آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 27-44]
  • آموزش معلمان مبتدی بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-50]
  • آموزش‌‌های پیش از خدمت بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-50]
  • آموزش‌‌های ضمن خدمت بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-50]
  • آموزش هنر ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]

ا

  • ادامه تحصیل پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 3-32]
  • ارزشیابی کیفی-توصیفی پیامدهای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی از منظر معلمان ابتدایی کرمان با تأکید بر آثار اخلاقی آن [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 103-120]
  • ارزشیابی معطوف به استاندارد تحول از کجا؟ «رشد حرفه‌ای معلمِ معطوف به استاندارد» نقطه‌ عزیمت [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 113-130]
  • استانداردهای رشد حرفه‌ای معلم تحول از کجا؟ «رشد حرفه‌ای معلمِ معطوف به استاندارد» نقطه‌ عزیمت [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 113-130]
  • الیوت آیزنر پژوهش روایی: مفهومی از تجربه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 3-12]
  • انتظارات والدین چالش‌های معلمان دوره‌ ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]

ب

  • برنامه­ درسی ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگ‌سازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]
  • برنامه درسی جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 3-24]

پ

  • پژوهش روایی پژوهش روایی: مفهومی از تجربه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 3-12]
  • پژوهش روایی درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 45-58]
  • پیامدها پیامدهای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی از منظر معلمان ابتدایی کرمان با تأکید بر آثار اخلاقی آن [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 103-120]

ت

  • تأثیر پوشه کار چالش‌های معلمان دوره‌ ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
  • تأمل کنش‌پژوهی/ معلمان به‌منزله محققان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 143-156]
  • تاریخ و فلسفه علم جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 3-24]
  • تجربه پژوهش روایی: مفهومی از تجربه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 3-12]
  • تجربه درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 45-58]
  • تربیت معلم آموزش گفت و شنودی بستری برای یادگیری برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-72]
  • تربیت معلم درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 45-58]
  • تربیت معلم بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 97-110]
  • تربیت معلم جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 3-24]
  • تربیت معلم بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-50]
  • تغییر تربیتی کنش‌پژوهی/ معلمان به‌منزله محققان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 143-156]
  • تفکر آموزشی بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 97-110]
  • توسعه حرفه­ای پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 3-32]

چ

  • چالش ارزشیابی چالش‌های معلمان دوره‌ ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
  • چالش دانش‌آموزان چالش‌های معلمان دوره‌ ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]

خ

  • خلاصه گزارش الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهش‌کیفی: مطالعه‌ی موردی درس‌پژوهی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 13-26]
  • خودکاوی کنش‌پژوهی/ معلمان به‌منزله محققان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 143-156]

د

  • دانش بافت معلم دانشمند: نگاهی کاستی‎جویانه به دانش معلم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 33-50]
  • دانش پداگوژی معلم دانشمند: نگاهی کاستی‎جویانه به دانش معلم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 33-50]
  • دانشجو معلمان ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]
  • دانش فراشناختی معلم دانشمند: نگاهی کاستی‎جویانه به دانش معلم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 33-50]
  • دانشگاه فرهنگیان پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 3-32]
  • دانش محتوا معلم دانشمند: نگاهی کاستی‎جویانه به دانش معلم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 33-50]
  • دانش محتوای پداگوژی معلم دانشمند: نگاهی کاستی‎جویانه به دانش معلم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 33-50]
  • درس پژوهی الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهش‌کیفی: مطالعه‌ی موردی درس‌پژوهی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 13-26]
  • درس پژوهی نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 73-96]
  • درس پژوهی یادگیری معلم با درس پژوهی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 111-130]
  • دوره ابتدایی ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگ‌سازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]
  • دوره ابتدایی پیامدهای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی از منظر معلمان ابتدایی کرمان با تأکید بر آثار اخلاقی آن [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 103-120]

ر

  • رشته ی ابتدایی ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]
  • رشد حرفه‌ای معطوف به استاندارد تحول از کجا؟ «رشد حرفه‌ای معلمِ معطوف به استاندارد» نقطه‌ عزیمت [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 113-130]
  • روایت تجربه پژوهش روایی: مفهومی از تجربه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 3-12]
  • روایت نگاری الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهش‌کیفی: مطالعه‌ی موردی درس‌پژوهی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 13-26]
  • روش اقتباس تحول از کجا؟ «رشد حرفه‌ای معلمِ معطوف به استاندارد» نقطه‌ عزیمت [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 113-130]
  • روش تدریس چالش‌های معلمان دوره‌ ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
  • رویکرد تربیت هنری ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]

ط

  • طبقه‌بندی استقرایی آموزش گفت و شنودی بستری برای یادگیری برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-72]

ع

  • عمل ورزی درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 45-58]

ف

  • فعالیت یادگیری نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 73-96]

ک

  • کارورزی آموزش گفت و شنودی بستری برای یادگیری برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-72]
  • کارورزی درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 45-58]
  • کلید واژگان: توسعه حرفه ای نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 73-96]
  • کلیدواژه­ها: معلمان پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 3-32]
  • کنش‌پژوهی کنش‌پژوهی/ معلمان به‌منزله محققان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 143-156]

گ

  • گزینش معلم آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 27-44]

م

  • مصاحبه ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگ‌سازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]
  • معلمان پیامدهای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی از منظر معلمان ابتدایی کرمان با تأکید بر آثار اخلاقی آن [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 103-120]
  • معلمان به عنوان برنامه‌ریزان درسی پژوهش روایی: مفهومی از تجربه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 3-12]
  • معلم به‌منزلة محقق کنش‌پژوهی/ معلمان به‌منزله محققان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 143-156]
  • معلم پژوهش محور بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 97-110]
  • معلم دانشمند آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 27-44]
  • معلم علوم جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 3-24]
  • منابع­ طبیعی ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگ‌سازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]

ن

  • نظام آموزشی آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 27-44]
  • نیازسنجی ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگ‌سازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]

ی

  • یادگیری نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 73-96]
  • یادگیری یادگیری معلم با درس پژوهی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 111-130]