آ
-
آموزش گفت و شنودی
آموزش گفت و شنودی بستری برای یادگیری برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-72]
-
آموزش محیط زیست
ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگسازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]
-
آموزش معلم
آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 27-44]
-
آموزش معلمان مبتدی
بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-50]
-
آموزشهای پیش از خدمت
بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-50]
-
آموزشهای ضمن خدمت
بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-50]
-
آموزش هنر
ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]
ا
-
ادامه تحصیل
پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 3-32]
-
ارزشیابی کیفی-توصیفی
پیامدهای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی از منظر معلمان ابتدایی کرمان با تأکید بر آثار اخلاقی آن [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 103-120]
-
ارزشیابی معطوف به استاندارد
تحول از کجا؟ «رشد حرفهای معلمِ معطوف به استاندارد» نقطه عزیمت [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 113-130]
-
استانداردهای رشد حرفهای معلم
تحول از کجا؟ «رشد حرفهای معلمِ معطوف به استاندارد» نقطه عزیمت [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 113-130]
-
الیوت آیزنر
پژوهش روایی: مفهومی از تجربه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 3-12]
-
انتظارات والدین
چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
ب
-
برنامه درسی
ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگسازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]
-
برنامه درسی
جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 3-24]
پ
-
پژوهش روایی
پژوهش روایی: مفهومی از تجربه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 3-12]
-
پژوهش روایی
درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 45-58]
-
پیامدها
پیامدهای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی از منظر معلمان ابتدایی کرمان با تأکید بر آثار اخلاقی آن [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 103-120]
ت
-
تأثیر پوشه کار
چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
-
تأمل
کنشپژوهی/ معلمان بهمنزله محققان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 143-156]
-
تاریخ و فلسفه علم
جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 3-24]
-
تجربه
پژوهش روایی: مفهومی از تجربه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 3-12]
-
تجربه
درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 45-58]
-
تربیت معلم
آموزش گفت و شنودی بستری برای یادگیری برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-72]
-
تربیت معلم
درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 45-58]
-
تربیت معلم
بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 97-110]
-
تربیت معلم
جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 3-24]
-
تربیت معلم
بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 25-50]
-
تغییر تربیتی
کنشپژوهی/ معلمان بهمنزله محققان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 143-156]
-
تفکر آموزشی
بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 97-110]
-
توسعه حرفهای
پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 3-32]
چ
-
چالش ارزشیابی
چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
-
چالش دانشآموزان
چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
خ
-
خلاصه گزارش
الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهشکیفی: مطالعهی موردی درسپژوهی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 13-26]
-
خودکاوی
کنشپژوهی/ معلمان بهمنزله محققان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 143-156]
د
-
دانش بافت
معلم دانشمند: نگاهی کاستیجویانه به دانش معلم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 33-50]
-
دانش پداگوژی
معلم دانشمند: نگاهی کاستیجویانه به دانش معلم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 33-50]
-
دانشجو معلمان
ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]
-
دانش فراشناختی
معلم دانشمند: نگاهی کاستیجویانه به دانش معلم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 33-50]
-
دانشگاه فرهنگیان
پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 3-32]
-
دانش محتوا
معلم دانشمند: نگاهی کاستیجویانه به دانش معلم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 33-50]
-
دانش محتوای پداگوژی
معلم دانشمند: نگاهی کاستیجویانه به دانش معلم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 33-50]
-
درس پژوهی
الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهشکیفی: مطالعهی موردی درسپژوهی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 13-26]
-
درس پژوهی
نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 73-96]
-
درس پژوهی
یادگیری معلم با درس پژوهی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 111-130]
-
دوره ابتدایی
ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگسازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]
-
دوره ابتدایی
پیامدهای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی از منظر معلمان ابتدایی کرمان با تأکید بر آثار اخلاقی آن [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 103-120]
ر
-
رشته ی ابتدایی
ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]
-
رشد حرفهای معطوف به استاندارد
تحول از کجا؟ «رشد حرفهای معلمِ معطوف به استاندارد» نقطه عزیمت [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 113-130]
-
روایت تجربه
پژوهش روایی: مفهومی از تجربه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 3-12]
-
روایت نگاری
الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهشکیفی: مطالعهی موردی درسپژوهی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 13-26]
-
روش اقتباس
تحول از کجا؟ «رشد حرفهای معلمِ معطوف به استاندارد» نقطه عزیمت [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 113-130]
-
روش تدریس
چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 73-88]
-
رویکرد تربیت هنری
ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]
ط
-
طبقهبندی استقرایی
آموزش گفت و شنودی بستری برای یادگیری برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-72]
ع
-
عمل ورزی
درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 45-58]
ف
-
فعالیت یادگیری
نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 73-96]
ک
-
کارورزی
آموزش گفت و شنودی بستری برای یادگیری برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-72]
-
کارورزی
درآمدی به برنامۀدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 45-58]
-
کلید واژگان: توسعه حرفه ای
نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 73-96]
-
کلیدواژهها: معلمان
پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 3-32]
-
کنشپژوهی
کنشپژوهی/ معلمان بهمنزله محققان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 143-156]
گ
-
گزینش معلم
آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 27-44]
م
-
مصاحبه
ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگسازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]
-
معلمان
پیامدهای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی از منظر معلمان ابتدایی کرمان با تأکید بر آثار اخلاقی آن [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 103-120]
-
معلمان به عنوان برنامهریزان درسی
پژوهش روایی: مفهومی از تجربه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 3-12]
-
معلم بهمنزلة محقق
کنشپژوهی/ معلمان بهمنزله محققان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 143-156]
-
معلم پژوهش محور
بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 97-110]
-
معلم دانشمند
آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 27-44]
-
معلم علوم
جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 3-24]
-
منابع طبیعی
ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگسازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]
ن
-
نظام آموزشی
آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 27-44]
-
نیازسنجی
ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگسازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 89-102]
ی
-
یادگیری
نگاهی به توسعه حرفه ای معلمان فکور و تبیین درس پژوهی و فعالیت یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 73-96]
-
یادگیری
یادگیری معلم با درس پژوهی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 111-130]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد